Показване на 7 резултата
Requirements:
• Experience in a similar position in the FMCG field will be considered as an advantage;
• University degree in Marketing, Economics or related;
• Understanding market developments and a record in successful marketing activities;
• Results oriented, pro-active and a team player;
• Excellent analytical skills and a proven capacity in analyzing data;
• Strong communication skills;
• Excellent command of English, other language will be considered as a big advantage;
• Strong computer skills – MS Office;
Responsibilities:
• Proposes and leads the development and implementation of the brand strategies (communication, pricing, product portfolio, placement / distribution, media)
• Strategic planning for development of the responsible brands;
• Preparation and execution of Sales & Marketing Plans;
• Analyzing the market trends;
• Initiate, coordinate and evaluate the necessary marketing activities and instruments to promote the products;
• Stock management
• Monitors and understand the competitive environment;
• Marketing investment control and reporting;
The company offers:
• Excellent career opportunities in multinational environment
• Company training and professional development
• Interesting and challenging work
• Very good remuneration package
Основни задължения:
• Изготвяне на договори, споразумения, пълномощни и други документи, включително предоставяне на правни становища във връзка със законосъобразното осъществяване дейността на дружеството;
• Участие в преговори и срещи с настоящи и бъдещи контрагенти на дружеството;
• Изготвяне на становища, възражения, жалби, необходими за защита интересите на дружеството;
• Представителство на дружеството пред държавни и общински органи, частни съдебни изпълнители, нотариуси и др.;
• Осъществяване на процесуално представителство на дружеството;
• Осъществяване на текущ преглед за всички изменения и допълнения в нормативната база, включително предоставяне на правни становища във връзка с такива изменения;
• Оказване на съдействие на всички структурни звена в дружеството във връзка с възникнали правни въпроси.
Изисквания:
• Образование – висше юридическо;
• Професионален опит: минимум 5 (пет) години юридически стаж на сходна позиция;
• Отлични теоретични и практически познания в областта на облигационното, търговско право, трудовото и вещно право, интелектуална собственост;
• Добра компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel);
• Владеене на английски език;
• Добри комуникативни способности и умения за работа в екип;
• Желание за самоусъвършенстване;
• Способност за вземане на самостоятелни решения, спазване на срокове и поемане на отговорност;
• Аналитично мислене, систематичност, самоинициативност.
Подчиненост:
• Длъжността е на пряко подчинение на Изпълнителния директор и членовете на Съвета на директорите на Дружеството.
Необходими документи за кандидатстване:
• Автобиография;
• Копие от диплома за висше образование, удостоверение за правоспособност и други допълнителни сертификати, удостоверения и референции, доказващи опит и покриване на изискванията за настоящата позиция.
“Аксон България” АД предлага:
• Работа на трудов договор и конкурентно възнаграждение;
• Възможност за кариерно развитие, израстване в професионален план и работа по иновативни проекти;
• Работа в млад и амбициозен екип;
• Приятна работна среда в Централния офис на дружеството с адрес в гр. София, п.к. 1360, ул. Георги Караславов № 14А;
За повече информация: Нели Стоянова – Мениджър Човешки ресурси, 0899 123 016.
Подборът ще бъде извършен по документи и интервю. До интервю ще бъдат допуснати само одобрените по документи кандидати.
Документите на всички кандидати са защитени по смисъла на ЗЗЛД, както и съгласно Регламент 2016/679.
Извършването на подбор за длъжността “Главен Юрисконсулт” в “Аксон България” АД, е със средства, изцяло съобразени с разпоредбите на Общия регламент относно защитата на данните (ЕС) 2016/679, приложимото право на Европейския съюз и законодателство на Република България относно защитата на личните данни.
Съзнавам, че мога да оттегля моето съгласие по всяко време.
Съзнавам, че оттеглянето на съгласието ми по-късно няма да засегне законосъобразността на обработването, основано на даденото от мен сега съгласие.
Информиран/а съм, че имам право на информация за събираните от мен данни, за правото на достъп до тях, да искам данните ми да бъдат коригирани или изтрити, да искам обработването на данните ми да бъде ограничено и да възразя срещу определен начин на обработване на личните ми данни.
Requirements:
• Experience in a similar position in the FMCG field will be considered as an advantage;
• University degree in Marketing, Economics or related;
• Understanding market development;
• Results oriented, pro-active and a team player;
• Excellent analytical skills and a proven capacity in analyzing data;
• Strong communication skills;
• Excellent command of English, other language will be considered as a big advantage;
• Strong computer skills – MS Office;
Responsibilities:
• Development and implementation of the brand strategies (communication, pricing, product portfolio, placement / distribution, media)
• Strategic planning for development of the responsible brands;
• Preparation and execution of Sales & Marketing Plans;
• Analyzing the market trends;
• Coordinate and evaluate the necessary marketing activities and instruments to promote the products;
• Stock management
• Monitors and understand the competitive environment;
• Reporting;
• Development of the respective brands in Point of Sale
The company offers:
• Excellent career opportunities in multinational environment
• Company training and professional development
• Interesting and challenging work
• Very good remuneration package